مصاحبه آرشیو خبر ها
مدل ایتالیایی از حضور رونالدو در ایتالیا خوشحال است !  فقط ای كاش بوفون ...

مدل ایتالیایی از حضور رونالدو در ایتالیا خوشحال است ! فقط ای كاش بوفون ...

ریشه‌های آشنایی من با یووه به دوران كودكی‌ام باز می‌گردد؛ روزهایی كه پدر من به همراه دوست صمیمی‌اش (ساندرو چیوتی؛ روزنامه‌نگار و مجری فقیدِ رادیو و تلویزیون ایتالیا) از طریق رادیو گزارش بازی‌های یووه را گوش می‌كردند. دوران هواداری من از یووه در همان سالها آغاز شد. من در عصر سلطنت ستارگانی همچون باجو، ویالی و دل‌پیه‌رو در یووه گام به گام بزرگ شدم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنی النورا پدرون مدل، بازیگر و مجری شبكه تلویزیونی Rete 4 در گفتگو با La Gazzetta dello Sport می باشد. وی در ادامه گفت:

 

نخستین بار پسرم (لئون) وقتی ماه گذشته در اسپانیا مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی‌اش بود، خبر پیوستن رونالدو به یووه را به من داد؛ بسیار هیجان‌زده، دیوانه‌وار و خوشحال فریاد می‌زد. او از نسلی جدیدتر است و بهتر از من رونالدو را می‌شناسد و از جادوی بازی او آگاه است. در مقابل من شیفته بارتزالی و كیه‌لینی هستم و بونوچی هستم؛ مدافعی كه بازگشتش به یووه بسیار خوشحالم كرد. فقط ای كاش بوفون نیز در تیم فعلی حضور داشت. انتخاب پاریسن‌ژرمن به عنوان باشگاه بعدی توسط او من را حسابی غافلگیر كرد؛ با این حال برای جی‌جی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌كنم.

 

او افزود:

 

یوونتوس فعلی را به خاطر تشكیلات سازماندهی شده و منظمی كه دارد و البته به خاطر توانمندی‌اش در پیروزی بدون كمك گرفتن از حاشیه‌هایی به غیر از شانس و... تحسین می‌كنم. با اینكه به نظر می‌رسد عصر فتح لیگ قهرمانان اروپا فرا رسیده است اما برای رسیدن به این رویا خیلی عجله نمی‌كنم چراكه یووه در آغاز راهی بزرگ قرار گرفته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: